I wonder if anyone other than Scottish readers will understand this...Quite interesting, tell me if you get it!
Et FP, tu devrais comprendre beaucoup car je t'ai deja enseigne comment parler Sco'ish!
Ye ken yer Scottish if...
1. ye can properly pronounce McConnochie, Sauchiehall, St Enoch and Aufurfuksake.
2. ye get four seasons in wan day
3. ye canny pass a chip/kebab shop withoot sleverin when yer blootert
4. ye kin fall aboot pished wi'oot spilling yer drink
5. ye kin make hael sentences jist wae swear wurds
6. ye urny surprised tae find curries, pizzas, kebabs, fish n chips, irn bru, fags and nappies all in the wan shop
7. a big flash car has a ned at the wheel
8. ye know irn bru is a hangover cure
9. yer holiday home at the seaside has calor gas under it
10. finally, ye're 100% Scottish if ye've ever said...
'how's it hingin?'
'get it up ye'
'away an bile yer heid'
'fit lyk min?'
Thursday, June 07, 2007